lite av varje..

God morgon alla läsare!! :)

Hoppas att er helg har varit bra?!


Min har varit kanon :)  i Fredags träffade jag Annie i Göteborg shoppade lite och tog en fika på de självklara fallet Espresso House :)


På vägen hem i bussen lyssnade jag på musik och fick massvis med idéer till min modevisning, såg framför mig hur den skulle se ut och blev så glad, hehe hoppas att de blir som jag har tänkt mig och då kommer den verkligen bli perfekt :)


Nu framöver fick kom jag på att de är bara tisdagar nu jag kan ägna mig åt modevisningen och kollektionen, så de kommer bli mkt jobbande på kvällar, men de är en kul grej så de kommer inte vara svårt att jobba på kvällarna :P hihi ^^ tror tom att jag ska ta o gå till sysalen nu och sätta mig o kolla lite på kläder och se vad jag kan göra :P ooo jag längtar verkligen såååå mkt till modevisningen :)


I går kom äntligen Holly hit :) ooo de var så himla kul att träffa henne igen, inte sett henne på tre veckor :)


Maja Holly Jag


Har storstädat i mitt rum, varje liten hylla o låda och slängt och lagt undan de jag inte använder, och lite saker jag ska ta o sälja tror jag,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0