Grått och blött

Halloj :)

Vad gör man en sådan här dag som är så grå och regnig??

Nu har det visserligen slutat regna men vet inte vad jag ska göra :P har tvättat och städat lite i rummet :P funderar på att gå till sysalen och sy lite, men jag skulle helst villa ligga i sängen och kolla på film och äta godis :P hehe

Har börjat att packa lite smått nu, tills nästa helg jag åker hem :) de är mkt som ska med, alla vinterkläder ska hem, som tur så får jag skjuts av en lärare till Göteborg, så jag slipper åka buss med väskan :P

I torsdags var vi på dansuppvisning i Varberg :P de var riktigt bra, vissa lite bättre än de andra. Lite svårt att ta bild när de rör sig så fort :P hehe

En snabb och kanske en mkt kort uppdatering, tänkte lägga in lite bilder, men de tar så otroligt lång tid med skolan sega internet.. så får ta bilderna en annan ggn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0