Final

I onsdags var vi på skroten o jag hittade så mkt bra tyger :P allt jag behövde till Barbie plagget :P så i går så satte jag mig o sydde ett par tights och kjol, tights är inte riktigt klara, ska prova dom så de passar, men de glittrar så grymt mkt om dem så får verkligen ta försiktigt när jag ska prova dom :P sen på kjolen har jag bara linningen kvar, och nästa torsdag ska jag börja på kavajen :)


Idag skulle jag o min klass + textilklassen åka till en utställning med BARBIE & KEN men självklart IGEN så ville ingen hänga med, så då blev det inget med det :( att folk alltid ska säga till i sista minuten, de stör mig sjukt mkt.


Imorgon ska jag åka till Zara och kolla på melodifestivalen med henne och några kompisar till henne, men mkt mkt mkt godis och gottigheter :) hihi känner att jag verkligen skulle behöva göra något annat ett tag, för dom 4 sista dagarna har inte varit roliga för mig, inget har gott som de ska :( usch, första dagen började med att jag hade drömt en mardröm som verkligen tog kol på mig HELA dagen, och sen så funkade inte overlocken fick jag fixa till det, så de ska verkligen bli kul att åka till Zara och umgås med andra ett tag, kanske går förbi stan och bara kollar lite för shoppning mår man alltid bra av :)




Känner mig lite stressad inför modevisningen men de är långt kvar o jag har tid och jag ska egentligen inte göra så himla mkt innan dess, många utav kläderna är klara, de är mest finslipning av plagg och hur de ska se ut i gympasalen där vi ska gå, musiken tror jag att jag vet, tror jag ska ha dessa låtar elr någon av dom


Va tycker duh?? ;)


Nr 1 Serebro - Song number one


Nr 2 Rihanna - Hard ft. Jeezy


Nr 3 Rihanna - Rude Boy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0