100103

Hej alla sötisar :)


Jag är forfarande sjuk :/ de har börjat rinna i de andra ögat nu :( så de brukar betyda att de går över snart :P så de är skönt, men shit mina ögon är grymt röda o lite svullna av alla ggn jag har torkat ögat :/ usch
Sov till halv 1 idag, de kändes riktigt skönt :) men tror jag får ta o jobba lite ikväll sen så jag kan ta ifatt de jag har missat i dag, 


Undra va de var för mat i skolan idag, hoppas att de inte var något jag tyckte om.. får se om jag kan gå ner till kvällsmaten, vill inte sitta och nysa o snora i matsalen precis..Undra va de var för mat i skolan idag, hoppas att de inte var något jag tyckte om.. får se om jag kan gå ner till kvällsmaten, vill inte sitta och nysa o snora i matsalen precis..


Kollar ut genom fönstret o de är fortfarande is kvar på havet en bit, men de har börjat snöa igen.. :/ om de inte är snöblandat regn, får hoppas att de är regn så snön kan börja smälta bort snart :) 


Får nog ta o sätta på lite skönt musik o sätta igång o skissa lite, om jag orkar :P annars så blir det någon film..

Hoppas att ni mår bra?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0