Vilken??

Aloha bitches :)

Hur har ni det där ute??


Jag har det bra, jobbat i dag, och jag hade sån energi så städade hela köket :) har fortfarande energi kvar, så ska ta o gå ner till ICA och köpa lite mat, sen upp igen till sysalen.


Men jag skulle verkligen behöva er hjälp. Jag har ju vävt tabletter i vitt o rosa, sen nu när jag skulle fixa till kanterna och fålla, så kom jag på att jag måste välja en sida, så en är avig och en räta, vet bara inte vilken som är snyggast :S själv tycker jag den vita ska vara uppåt, den kan man matcha ihop mest saker med :P men den rosa är ju grymt snygg :)



ELLER



???????????????????????????



Kommentarer
sandra

jag tycker nog dom vita är snyggast ;)

2010-06-17 @ 19:09:33
Pappa

Hej du. Tänk vit duk, vitt porslin, ofärgade glas, silverbestick. Då väljer du de rosa. Matscha sedan med blå o vita blommor och du har en riktig festdukning. Till de vita kan du ha mer färg på porslin och glas. Sen är det ju så att det går att ha vilken sida som helst upp. Det beror bara på om du vill ha ditt varumärke synligt eller inte. Ses snart. Kram

2010-06-17 @ 19:42:10
Petro

Hej tjejen.

Jag tycker nog den vita men det är nog för jag inte är en rosa tjej:)

2010-06-18 @ 22:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0