två pass

Hallå!!


Hoppas att ni är lite mer piggare än vad jag är ;)


Jobbat sen 8 i morse tills nu, sen har jag ett kvällspass i kväll mellan halv 7 och 9. Idag har vi fått start på sommarkurser, Afasi och Akvarell har kommit idag, och gästerna har rullat in mellan halv 9 och kvart i 3 så de har varit riktigt mkt springning mellan olika rum och utlämning av nycklar..


Skönt med fredag och helg, men kommer att jobba i helgen, men på måndag och tisdag är jag LEDIG så himla skönt :P på måndag ska jag in till Göteborg och träffa Maggie :P och på tisdag blir de tvätt och packningsdag, för till den helgen kommer päronen ner för att hämta lite väskor…


Nu måste jag nästan ta en powernap är så sjukt trött..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0