stilrent

God morgon :)


Vaknade lite extra tidigt idag :) hade en underbar dröm som jag ville drömma färdigt men skulle upp och packa ;) Mina päron är på väg hit nu för att hämta hem lite saker, de har varit i Göteborg hos min syster i helgen så då passade dom på att åka ner och hälsa på mig och ta hem lite saker :)


Vävsalen :)
7 stora vävstolar
1 vävstol till tagaté (vet inte hur de stavas)
3 lite mindre
1 liten till siden




 
Kollade ni på bröllopet?? De gjorde jag. Men jag blev lite besviken, trodde de skulle vara mer dekorationer och trodde hennes klänning skulle vara med piffig :) jag säger inte att de inte var fint, de var det, men allt var väldigt stilrent, lite för mkt :)


Vad tyckte du om du bröllopet??

 



Kommentarer
Anothercinderellastory

Jo hennes klänning var inte världens grej :/

2010-06-20 @ 12:17:14
URL: http://anothercinderellastory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0