Scones med choklad

Hallå mina sötisar :)
Vaknade av gräsklipparen idag :( hatar det.. och så är man ledig med, usch inget kul..
Inget rolig väder i dag heller, så får bli att jobba inne i dag, vaknade med huvudvärk, så får ta de lugnt.. 

De finns inte så mkt som händer nu, så de blir väldigt korta inlägg nu märker jag :/ får ta o hitta på lite mer roligare saker :P hehe


En sak kan jag berätta, att i veckan skulle jag och Zabrina göra scones :P så när vi skulle lägga ”bullen” i ugnen rök de som f**n, tydligen så var de någon som har spillt olja som låg där o brändes, tur väl att vi inte hade något brandlarm i köket just då, annars skulle vi får betala väldigt mkt :P :/ men de blev riktigt goda :P


 

Gjorde ett lite experiment att lägga romerska bågar på en bit direkt efter vi hade tagit ut den ur ugnen, blev riktigt gott :)

Så vi satte oss ute på altanen och åt våra scones och drack lite vin :P

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0