Kan de bli bättre?? :)

Tänk att ett samtal kan beröra en så himla mkt :)


Idag ringde en dam från textilakademin till mig, och sa att de var en som hade tackat nej, och frågade om jag fortfarande ville ha platsen :) jag bara ja ja ja klart jag vill ha den, så när hon berättade det stod jag och hoppade av glädje, kom t.o.m med en lite trår, sen när jag ringde till mamma blev de ännu mer tårar :P


Så jag har verkligen levt på moln i dag :P har varit jätte glad :) wiiii..  
men en tråkig sak betyder de ändå, att jag inte kommer att komma tillbaka till Löftadalen något mer, men hälsa på måste jag självklart göra :P






Kommentarer
Sandra

Grattis igen gumman:)

Vad är det exakt du ska läsa?? är det för att bli sylärare eller?? är det i värnamo du ska plugga nu eller hur va det ;)



Hör gärna av dig nästa gång du kommer hem så jag får prata med dig ordentligt, det va så länge sedan nu, vi har lite att ta igen ;)

Puss puss

2010-06-01 @ 21:42:53
Carin

SV: tackar :)

De är i värnamo jag ska plugga, ne inte sylärare utan mer designer. de är en högskoleförberedande kurs, så jag kan plugga vidare senare, men lärare ska jag inte bli än på ett tag, de är designers jag vill blir :P självklart, kommer hem runt midsommar, klart vi ska ses då :)

puss puss

2010-06-02 @ 20:12:23
URL: http://thaalins.blogg.se/
Petro

Gud vad kul gumman grattis. Jag förstår saknar löfta som fan.

2010-06-18 @ 22:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0