Eden

God morgon alla sol nissar :)


Var gårdagen bra?? Min var super, åt lite god midsommar lunch på förmiddagen, med sill och allt, men jag äter inte sill.. än.. ;) så jag fick prinskorv ;) mkt godare :) Sen åkte vi ut till omberg och gick lite där i solskenet,


Åkte sedan hem och då grillade vi :)


 






Sen kollade jag o mamma på ”Tillbaka till Eden” Riktigt bra film, lite för lång för att se allt på samma ggn, eftersom den är uppdelad på 3 skivor, men den är perfekt att titta på om de är regnigt ute elr om man är sjuk :)


Stephanie Harper har skönhet, pengar och ett lyckligt giftermål - tror hon.
Men i själva verket har hennes älskade make en hemlig affär med Stephanies bästa
väninna och planerar att röja sin fru ur vägen på det mest fruktansvärda sätt  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0