Älskar mitt jobb

Hallå alla goingar ;)

Sitter nu på jobbet och har en liten rast  och de är nu rätt så lugnt, har fixat lite i de olika salarna som behövdes fixas, typ som att ställa in vatten, glas, godis, mm.
Vi ett gäng nu som kommer att komma vid 12, ca 30 st kommer, så då blir de fullrulle, checka in dom och visa deras rum.
Men de är ett sånt otroligt roligt jobb jag har så jag älskar varje minut som går :) skulle lätt vilja komma tillbaka när jag blir äldre och jobba som konferensvärdinna här på skolan :)


bild:google.se


Tydligen så har Internet inte fungerat på några dar, men får hoppas att Ola fixar det på Måndag, lånar därför kontorets dator ;)

Dags att återgå till arbetet :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0