20100618

Hallå alla goingar :)


Har precis slutat jobba nu :) trött i ben och ont i fötter efter allt springande idag.


Rikstäcket är hos oss i helgen, fullt med äldre damer som sitter och syr i olika salar, var inne i några en gjorde helt underbara babushka, en gjorde riktigt fina lapptäcken :)


Har jag sagt att ÄLSKAR mitt jobb :) varje minut som går älskar jag, visst de finns lite dö tid ibland när man inte vet vad man ska göra, men helt underbart och dessa gamlingar är så himla goa :)



Skönt att de fortfarande är fint väder :) tror nog jag ska ta ett glas vin och sätta mig och koppla av efter denna dan, jobba tom över 2 timmar :) gött mos :P

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0