20100609

Hej mina goingar :)

Regn och regn hela dagen :/ usch vill ha SSSOOOOLLLL!!!!!!!!!!!!

Vad gör man en sån här regnig och grå dag :/


De blir ialf att vara inomhus :P har lite saker att fixa uppe i textilsalarna så funderar på att göra det, måste skriva i lite mer saker till materiallistan, och mina tabletter är äntligen klara, så ska väga och klippa isär dom :P får vi se hur dom blir :P på vävstolen är de grymt snygga, och när man tar ner det, blir de ännu snyggare :)


Skulle ner och handa lite små saker på Ica, då jag kollade mitt bankkonto, och vips så hade jag får SJUKT!!! Mkt pengar :P så då kom skatte pengarna in, sjukt roligt. Så nu blir de shoppa shoppa shoppa :P ehhe nee skojar, de blir att SPARA & SPARA & SPARA




Nee om man ska ta o få tummen ur vagnen och sätta fart o jobba lite.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0