Tillbaka

Hallå =)

Nu är jag äntligen nere på skolan.

Kom ner till skolan i söndags vid lunch tiden, och kollade ut genom fönstret direkt och såg den otroliga fina utsikten jag har :) I går fick jag byta rum :P ett snäpp åt vänster och utsikten är mkt mkt bättre :P



Fick massvis med post jätte härligt :P En klänning, ett pandoralänk med en hello kitty berlock och ett par skor :P och en himlans massor med tidningar :P

 


HELT NYA:::CHEAPO SKOR STORLEK 41, (Nypris: 499:-)Klicka för att visa Megabild!NY Sexig Pencildress i vit/svart pennkjol rockabilly pin-up



Idag har jag börjat med en ny väv, ett kuddfodral i noppväv :P med ett hjärta i mitten :P så idag för solvade jag och när jag skulle börja sätta upp den på vävstolen så ramlade allt. Som tur var klockan precis innan 4 så jag la ner de projekten så jag forsätter imorgon ist :P

 
nu fackar mitt internet, så de kommer mer bilder på min underbara utsikt när de har blivit bättre :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0