Textilhögskolan

Lördag idag och jag har jobbat hela dagen =) så jag har varit jätte duktig idag ;P tre skisser till mina kill tryck och två till ska de bli =) tänkte trycka lite i helgen på de 8 nya tjej trycken jag har. Men de får bli imorgon, då får jag ta o börja städa bort i batiksalen för de ligger de fult med sidensjalar, som textilklassen har gjort under de senaste 2 veckorna, kul att de inte gör i ordning efter sig. Men men…

 

Har även sytt klart en beställning på mina mysbyxor. Så snart kommer pengarna att rulla in, tror jag ska ta o unna mig lite nya kläder då :P heh

 

Imorgon tänkte jag åka till Borås Textilhögskolan för de har öppet hus men det blev ju inte så. För de jag skulle åka bangade ur i fredag.. tyckte jag var riktig dålig stil, att de kläcker ur sig det då och inte tidigare, och buss helst själv vill jag helst inte, men gick in på deras hemsida och jag hittade lite mer info, och i slutet av januari släpper de antagningsproverna. Så vi får se vad de blir..

 

Sen blev det Mamma Mia med Holly och Robinson final =) Ett stort GRATTIS till Hans =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0