shoppingrunda på G

Nu bär det snart av mot en shoppingrunda med päronen :)
och på hemvägen stannar vi hos mormor & morfar.

 

Nu är de inte alls långt kvar tills skolan börjar, jag blir lite chockat när jag säger att jag saknar skolan, de är inte ofta jag gör det, men denna folkhögskola är verkligen den bästa jag någonsin har gått på. Längtar tillbaka till alla goa människor, och kunna komma igång med att jobba, blir så rastlös när jag är hemma nu, de är inte mkt jag har gjort visst denna vecka är lite mer ;P idag ska vi åka o shoppa, tisdag får vi gäster, onsdag är den stora dagen =) (min födelsedag) torsdag ska jag träffa en kompis sen är de bara fredag och lördag kvar, sen drar vi ner till skolan på söndag..

 

Nepp nu måste jag ta och göra i ordning mig lite.. vi ses!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0