nya beställningar

Hallå alla glada läsare!!


På morgonen skulle jag ha kroki, men jag valde att jobba lite med idéer till modevisningen istl och satt och sydde lite. Så nu kommer de komma en till linne fast i rosa, vitt och svarta väntar på att bli sydda..

 

Har gjort i ordning massvis med tryck tills imorgon, som jag ska fixa ramar och på lördag elr söndag, göra klart dom :P sen är de bara att fixa de jag ska trycka dem på :P hihi

Idag har jag fått 3 nya beställning och två nya ikväll :P, de känns riktigt skönt =) så jag hoppas verkligen att vi åker till skroten nästa vecka så jag kan inhandla massvis med tyger och sätta igång och producera kläder :)

 

De har varit så underbart väder hela vecka, soligt och snön ligger kvar, otrolig härligt, så jag får se till att gå ut lite nu när de är så fint :)




Fint va?? ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0