mysbyxor & myströja

God morgon alla goa o glada där ute!!


Lördag idag och jag har mkt att göra :) har två beställningar på ett par mysbyxor och en myströja, som jag ska sätta mig med att sy idag, sen har jag även fått beställningar på annat, men de måste jag fixa tröjor till, får ta en tripp till kungsbacka i veckan :P  erbjudandet tar slut imorgon, så pass på att beställ :P


THAALINS DESIGN 



I veckan MÅSTE jag komma ihåg att fixa screen ramar till mina tryck, oo jag har skissat upp så mån
ga :P hihi men killtryck är lite svårare, men 3 el 4 har jag säkert gjort, så de ska jag också göra nu i veckan,  och förmodligen på onsdag blir de skroten =) jiipppiie!!! :P

 


Usch jag saknar dig…  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0