Black and White

Ny dag och en ny vecka väntar..  Igår hade jag teckning/målningslektionen, jag måste läsa det och kroki för att komma in till Borås. På teckning/målning lektionen skulle vi ha ett foto med oss som var svartvitt, sen skulle vi rita av formerna på det.  Jag valde en Zebra :P  för det var de enklast för mig :P sen skulle vi färglägga och vi fick bara använda 4-6 färger och inte svart, så jag kunde ju inte måla min Zebra i svart och vitt :(  så de blev brunt och jätte ljusgul med rosa backgrund :P hehe inte snyggt någonstans :P den är inte ens så snygg att jag kan lägga upp den här :P hehe men jag tog denna bild på Zebran :P




Idag har det varit en av de jobbigaste dagarna på länge.. 

 

Gjorde klart några ramar till mina tryck, fick göra lite i taget annars blir de väldigt mkt :P och självklart så strular kopiatorn när jag skulle kopiera över till OH papper, så jag får vänta någon dag så jag hoppas att  vaktis kan fixa det :P

 

Har äntligen skedat klart nu och började väva lite smått på mitt kuddfodral, hoppas att den blir snygg, kan ta lite bilder på den när jag har kommit en bit :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0