Allergi mot ??!!

Hej alla sötisar =)

 

Idag har jag haft en jätte bra dag, allt har gått så bra, har gjort klart mina 6 beställningar på änglavingströjan och har skickat iväg 2 st, lämnat 2 och har två kvar att lämna, har även sytt klart ett linne fast i rosa, ska bara göra klart applikationen, sen ska jag nog göra den i svart och vit, har ganska mkt syprojekt som väntar, men de är skönt att jag inte känner mig så stressad, helst ska allt vara klart till modevisningen jag har 23-25 april :) har inte vävt så mkt idag, men får göra de ikväll, och den har jag inget stress med, bara att den ska bara klar i maj och de kommer jag verkligen hinna ;P thhii ^^ 



Igår kväll vid 10 började jag städa mitt rum :P märkte det när jag skulle gå o lägga mig att sängen var obäddad och mina nytvättade kläder låg på sängen, och jag hade massvis med saker framme :P så jag fick ta o snabbstäda, så var klar vid halv 11 och skulle egentligen dammsuga men den var inte på sin plats, usch hatar när folk inte kan lämna tillbaka saker. Så jag måste dammsuga i kväll ;P

 

Igår fick vi kyckling, och på kvällen fick jag utslag igen, har fått de två ggn innan då jag åt kyckling, så jag gick till köket idag och undrade vad de är för krydda på kycklingen elr vad de är var sorts kyckling, de kunde inte riktigt svara på det, utan att de måste vara någon krydda jag är allergisk emot, och en av kockarna sa att ”de kanske är något annat, salladen elr nått” typ som om du kan absolut inte vara allergisk mot min mat, så jag ska ta o höra med mammsingen där hemma och se om jag ska ringa till vårdcentralen och göra ett pricktest, för om jag inte ska äta kyckling måste jag ändå ha ett läkarintyg på det.. Jag frågade om vi skulle få kyckling i veckan om jag kunde få något annat, de svarade bara att du kan undvika kryddorna du tror du kan vara allergisk emot, o hur f** kan jag veta vilka kryddor jag är allergisk mot, eftersom de inte kunde säga hur kycklingen var kryddad, men men får se vad de säger nästa ggn jag pratar med dom..

 

Vilken härlig utsikt jag har =)



Kommentarer
mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-25 @ 17:56:08
URL: http://merissa.blogg.se/
Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-25 @ 20:06:53
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Carin

Mersiha: tackar =) jag gör inte mkt just nu.. sitter och skissar lite på kläder :P



Bellezza: Tack så jätte mkt. jätte kul o höra =)

de gör jag jätte gärna :P

Kram

2010-01-26 @ 15:20:14
URL: http://thaalins.blogg.se/
Anonym

Fett snygg blogg!! :D

Kolla gärna in min ! :D Ha en bra dag!

2010-01-27 @ 14:05:18
URL: http://jossaahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0