30 mil upp & 30 mil ner

Hallojsan =)

Nu sitter jag äntligen på löfta igen =) och de är snö här nere med =) grymt härligt :P

Nu blire massvis med bilder, så sätt er tillbaka o njut =)

O glöm inte att de är 7 dagar kvar på erbjudandet Thaalins Design

 
STHLMs bilderna




Julgranen som tv 3 skänker
De har sågat alla grenar lika långa som ska sitta
på samma rad och gjort så hela vägen.
"Kalle Anka granen"


Sen var vi och åt på solliden =)




alla skansen bänkar stod uppradade :P


lilla mamsingen


och lilla jag =)




vi åt trerättersmiddag =)
förrätten var räkstjärt med lite annat,
 ni som vet att jag inte äter räker men detta var faktiskt väldigt gott =)


varmrätten var fläskkarré med potatis och rödvinssås,
men ingen potatis här inte :P


och efterrätten var äppelkaka med väldigt blaskig vaniljsås.. :P


sen var de dags....


GÖTEBORG

Vem har världens bästa och finaste utsikts rummet på skolan???


Jo... JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0