100122

Hallå alla läsare :)

 

Har inte skrivit i bloggen på ett tag. Så de är nog dags att göra en liten uppdatering.. har haft mkt att tänka på, men nu är de äntligen helg, så tankarna får vänta :P hihi

 

idag har allt gått kanon, fixat 5 nya ramar till mina tryck, och kopierat till OH papper, och kopiatorn klarade alla 7 samtidigt, riktigt skönt :P Så imorgon ska jag åka in till kungsbacka o inskaffa lite plagg som jag ska trycka på. Sen får jag ta o börja planera modevisningen lite mer, så jag hinner sy massvis med plagg till dess, och nästa helg åker jag o några till Borås och kollar på textilhögskolan, då för jag kanske veta hur mina arbetsprover ser ut, hoppas bara att de går bra, en i klass gör de nu och de är mkt stressande så jag hoppas att inte jag blir lika stressad :P

 

Min första beställning klar och kunden blir nöjd =) göttmos.. c(:



Ikväll blir de lite vin och Let´s Dance så ska ta o hoppa in i duschen så jag blir fin tills ikväll :P hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0