100113

Hallå alla glada läsare!!


Onsdag idag och två dagar kvar till helg, de är skönt att vara tillbaka, men har nästan glömt bort att man blir riktigt rastlös på kvällarna, finns inte mkt att göra, tror jag får ta o ge igenom mitt tygskåp och se vad jag hittar för skojiga tyger :P


Ikväll blire partyé dels att vi är tillbaka på löfta sen födelsedagsfest för petro som fyller idag :)


Morgondagen börjar med kroki, de var ett bra tag sen jag hade det, så vi får se hur de känns att börja teckna igen :S får hoppas att de går bra :P vi kommer ha en modell som är riktigt bra att börja läsåret med, en gammal dam i 80 årsåldern, och hon är trevlig som person så då lite de roligare att teckna av också, och ni som inte vet vad kroki är, de innebär att man tecknar av nakna modeller, och på olika tider med olika slags övningar,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0