Valentine's day

God morgon alla goa o glada :)

 

Idag är de Alla hjärtans dag! Hur ska du tillbringa din dag? 

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra :P vara barnvakt ialf ;) jag vill nog baka något, men de här året har jag ingen att fira denna dagen med förutom mina föräldrar, de är alltid mysigt att fira denna dagen med någon speciell person, men tyvärr inte i år :/


Men då ist vill jag önska er mina kära läsare en underbar hjärtans dag =) 

Kollade du på melodifestivalen igår?? De gjorde jag, o jag blev lite kär i Eric Saade :P när jag vaknade nu på morgonen märkte jag att jag hade den låten på hjärnan.. När jag vaknade.. helt otroligt :P men de var den bästa låten hittills :P för i förra avsnittet så var de Linda Pritchard, men den kom ju inte vidare :/  Va tyckte ni om gårdagens program??  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0