Sjuker

God morgon alla kära läsare :)

 

Nu äntligen börjar snön smälta :P grymt härligt.. känner redan vårlukten i luften.. o sjukt mkt tång som har varit fryst o som nu börjar tina upp.. usch :( men vårkänslan kommer fram sakta med säkert ;)

 

Här ligger jag i sängen o ögon o näsa är inte mina kompisar idag, ne utan jag har blivit sjuk :( vaknade vid 4 tiden i natt o bara nös o nös o nös, o näsan ville de jag ville, usch.. Så i dag blir de bara en slappis dag vid datorn :P tills jag kom på att jag ska tvätta o egentligen städa idag, städning får jag nog vänta med, men tvätta måste jag göra :/

 

Får kolla runt lite efter Barbie kläder idag, se va jag ska sy om, har hittat en men den finns i en tidning hemma, men som tur så tog jag kort på den när jag var hemma över jul :P annars får jag be min kära mor o far skicka ner den. I veckan satt jag i skissade på några nya tryck :P fast istället för färg tror jag att jag ska ha det i blyerts o kanske lägga färg på någon enstaka grej ;) tror nog de blir riktigt snyggt :P

 

Igår satt jag o jobbade med andra delen av min tidning :P och jag är snart klar, så snart ska jag skicka ut den till mina modeller o ni andra får vänta ett litet tag till :P hhihi va elak jag är :) så den 26 april kommer de komma en sommar kollektion ut offentligen på THAALINS DEISGN blogg :)


Hittade massvis med gamla bilder när jag gick igenom alla CD skivor :)
dells denna bild :P



Kommentarer
Kerstin

Vad spännande det ska bli att få se din kollektion sedan i april. Krya på dej!

Kram från moster

2010-02-28 @ 17:24:02
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0