Passande

Let it snow let it snow Let it snow!!!!                                    


De är just vad de gör nu.. De SNÖAR!!!! Igen :P men på ett sätt så tycker jag de är trevligt med snö o de är härligt på något sätt att de snöar, de måste ni ändå hålla med om??!! ;P men jag tycker också att den borde försvinna snart så de kan bli vår o sommar =) jag tror nog att den går bort snart, kommer ihåg när jag var liten o det var kvar snö så här länge, så stannade den tills sportlovet o sen kom blask tiden.. hatar blask, borde kunna hoppa över det ;)  men det går ju inte :/ :P



Idag ska jag träffa min leverantör till min design ;) så pappa kommer snart o hämtar mig så åker vi in tillsammans, slipper jag åka buss i de här vädret..

Idag är en bra dag att använda dessa skor =) de bästa köptet någonsin, o jag har haft dom säkert i 3 år, o de passar fortfarande o är lika snygga som när jag köpte dom :P

- grymt bra köp Carin!!
- hehe I know ;) jag är bäst!! Hihi

 

My outfit idag:
Leggins: Bik bok
Topp: Bik bok



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0