överskottsenergi

Jag har varit så kreativ idag =) vävt klart en kudde så jag har en kvar :P Imorse kände jag mig väldigt nere, o ville inte göra någonting, men sen efterfikat och ett skratt o en kram av KittyCat (Katti) fick mig på bättre tankar, så jag blev grymt shoppingsugen och tänkte att imorgon ska jag ju inte till Göteborg i fika med Anni, kan jag shoppa lite då :P och sen ringde jag till Zara och hörde vad hon skulle göra i helgen, så de blev en dag shopping med henne.. så imorgon får jag ta o shoppa till Thd (Thaalins Design) och på lördag till mig själv :P hihi nu när jag har tjänat lite måste jag få unna mig lite :P

 

Just nu känner jag mig mkt idé fylld så jag ska nog ta o gå till sysalen och se vad jag kan få ut av mina idéer :P

 

Jag har även idéer till min nya tidning som jag hoppas ska komma ut snart, så jag kan få lite beställningar innan modevisningen :P oo jag längtar såå mkt till den =) jag fick lite beställningar från mina modeller, och jag ska kolla upp lite mer priser så hoppas jag att jag får in mer. Så glöm inte bort att gå in på THAALINS DESIGN bloggen och se om du vill ha något, priserna står inte ute, men de är bara att skicka i väg en kommentar så svarar jag på det. Förstår att många väntar på min nya vår/sommar kollektion men ni får hålla er lite till..

 

Oo jag känner mig så pigg o glad just nu jag hoppas bara att inget går fel sen när jag ska sätta mig o sy, för då kommer de sjunka :P hehe får ta med mig mitt godis dit så håller det nog uppe ett tag till :P

 

Wwwiiiieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Hehe :P överskottsenergi… JA!!!! :)

Den bjuder jag på :P



Kommentarer
Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-07 @ 16:21:13
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
vendela

Fin blogg!

2010-02-07 @ 18:13:26
URL: http://justvendela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0