Nu rullas dä in !?!

Hej alla sötisar =)

Jag har inte uppdaterat på hela helgen märkte jag, men jag har haft så mkt att göra i helgen, har tryckt klart mina 7 linnen och t-shirt och skissat klart 2 av mina killtryck, och de ska bara läggas in i datorn, och sen skrivas ut, ett tryck är klart, och ett ska skissas upp, vet inte riktigt vart jag ska börja :P vet ungefär hur de ska se ut :P men vet bara inte hur jag ska teckna upp det :P


Imorgon ska mina 13 modeller ha klädprovning, på de kläder som är klara =) får se hur de går :P jag har nu ca 20 plagg, men de kommer att komma mkt mkt mer  :)


Kollade runt på textilhögskolans hemsida idag och de hade äntligen lagt upp vad de ska vara för antagningsprov, men jag läste mig bara till att de ska vara ett portfolium, så de var ju inte så svårt :P de har jag ett redan, de jag ska göra är att försöka få bättre bilder på mina kläder med ljus och allt, och absolut på en modell och inte en docka :P lite roligare om de är en människa som bär plagget :P


Ååå de händer så mkt imorgon, jag vill nästan bara gå o lägga mig så de kan bli en ny dag =) Vill veta mer hur de går med allt, och hur dagen kommer sluta ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0