KUA

Hallå alla gullungar :)


Sorry för att jag inte har uppdaterat på länge, men vårat internet har varit nere ett tag, men i går så kom de tillbaka :P så j** gött ;)


Oo jag har så mkt att berätta så jag får ta de lite snabbt :P annars skulle ni aldrig orka läsa igenom allt :)


Vi har haft modellvecka i veckan nu, haft två kvinnliga modeller, en gammal på 90 år och en yngre på kanske 25-30 år.  Jag är egentligen inte med på modellveckan eller kroki lektionerna men kände att jag ville prova lite på hur de kändes :P tyckte de gick bra o jag kände att jag hade utvecklats lite, men jag har inte träffat sen jag hoppade av förra året, så de var kul att jag hade blivit bättre :)


Och resten av veckan har jag vävt, och sytt två helt otroliga västar, så grymt snygga så de finns inte :D


Fick första leverationen av kill plaggen i dag, och ska se vilka av mina modeller som vill beställa, borde få tjejplaggen nästa vecka, hoppas jag får mkt beställningar, vill ha lite att göra, innan modevisningen, men egentligen har jag lite mer plagg jag vill ha med men jag borde hinna med de också ;)


Vi har nu börjat med KUA igen Konstnärligt Utvecklings Arbete och den här ggn ska jag skriva om Barbie och hur hon kom till världen :P och istället för massvis med text och fakta så ska jag visa lite bilder och sy ett plagg från Barbie till mig själv ;) jag har lite idéer på hur plagget ska se ut :P de ska bli riktigt spännande och otroligt kul att jobba med :P för vilken tjej har inte varit intresserad av Barbie som liten, elr som stor ??!! ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0