I will

Hallå på er!! =)


Hoppas att din helg har varit bra?! :P


Min har varit kanon =) i fredags blev de fest med spel :P upp till bevis men bara de korten kropp mot kropp. Grymt kul =) i lördags åkte jag in till min syster och shoppade med henne hela dagen =) köpte ett par byxor, knästrumpor, en topp och lite annats smått o gott =) på kvällen kollade vi på melodifestivalen. Igår färgade jag håret två ggn :P för första ggn räckte inte färgen till så tåg en sväng till kungsbacka o köpte lite mer färg och färgade håret igen, och de blev så himla snyggt :P precis så som jag ville ha det, så jag blev riktigt nöjd =)





Mina killplagg är helt klara och de manliga modellerna ska prova dem i morgon, får vi se hur det går, hoppas att jag får lite beställningar =) alltid gött att ha något o göra o få lite mer skrammel i plånboken

Håller även på att väva klart mitt andra kuddfodral, men trådarna bara går av, så de är ett H*** men de går ändå, nu när jag ska göra ”knutarna” så funkar det bättre,

I veckan ska vi även ta och åka till Ullared =) min inköpslista är inte lika lång som den brukar så det är ju bra :P men tror säkert att jag hittar några ”övriga” saker som inte står uppskrivet, de brukar oftas bli så, men jag har ändå blivit duktig på att plocka bort de prylarna som är väldigt onödiga, och tänka till lite längre innan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0