Hängmatta

Hallå alla goa läsare =) 


Idag har jag vävt klart min väska =) har fortfarande kvar mina kuddar :P de tar sån lång tid och trådarna bara går av, så jag tar väldigt många pauser på den :P men har ändå inte mkt kvar på den så de är skönt :P och efter det kommer ett mkt stort och roligt projekt :P jag ska väva en hängmatta =) hehe så många av er kanske tror att man sitter och väver tråkiga saker, som typ trasmattor, men nej då. Utan man kan väva precis vad som helst :P och de är inte bara massor med gamlingar i klassen :P hihi fast jag är ju yngst :P de är jag som är 21, o en 22,  en som är 23, 30, en som kanske är 40, sen är de två pensionärer på typ 70-80 bast :P så de är många olika åldrar :P




Hopp nu sitter jag här och tänkte städa mitt rum, och när jag ska gå o hämta dammsugaren finns den inte där :S f**n va sur jag blev, o de är fredag och lov, så många har ju åkt, får ta o leta upp någon annan o låna den.. för de måste se snyggt ut när jag kommer tillbaka så jag inte behöver städa då :P men jag önskar mig verkligen en egen stavdammsugare som jag kan ha på rummet, slipper man vänta på allt annat folk och vissa byter ju inte påsar och aaaaa.. en egen är en mkt bra investering helt enkelt :P




Som tur så fick jag låna en av städerskorna =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0