Duktig =)

Hej på er alla!!

Idag har jag varit så himla duktig :) städat mitt skåp i sysalen, lagt alla mina tyger fint och prydligt i lådor :) sen jag har även sytt klart två linnen med rivor i sidorna, i svart och vitt :) mkt härligt. Om snart ska de provas kläder för mina modeller :P så jag ska ta o göra iordning lite innan det :)
 


Igår kväll satte jag mig och läste igenom antagningsproverna till textilhögskolan i Borås och de var inte alls bara att göra ett portfolium utan det var sjukt mkt mer :S så imorgon ska jag ta o prata med min lärare o se vad hon säger. Och under lovet när jag är hemma ska jag se om jag ens klarar av att göra proverna, för så mkt sykunskaper har jag inte. Så de kanske blir ett år till på folkhögskola fast i Värnamo, eller ett halvår på Löfta o jag söker till förskolelärare efter julen..  men de får jag tänka lite på tills jag kommer hem och kan diskutera det med mina föräldrar o se va det tycker blir bra :P


Nepp nu rullar klockan, nu är de dags att leta fram alla kläder jag har sytt under 2 år o se vilken modell som får det :P hihi

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0