Can I call you my manboy??

God morgon / God middag :)

Tisdag och jag har lov. Underbart =) de har snöat hela morgonen, här uppe är de lika mkt snö som nere på skolan, på något sätt tycker jag att de ska få ligga kvar ett tag, men jag vill ändå har vår o sommar snart ;)

Idag ska jag jobba med min tidning, mitt andra nr av Thaalins Design.  Innan lovet fick jag vara lite modell för mig själv :P o Sofia fick ta kort, dom blev grymt bra, mkt bättre än förra, de kan nog bero på att Sofia hade en systemkamera ;) 




Jag har verkligen lust att storstäda mitt rum och även garderoben nu underlovet, rensa ut all skit jag har sparat ;P får se om jag får någon tid över :P

Många av er har säkert lov nästa vecka! Vad ska ni hitta på för skoj på erat lov??

 
Var de någon mer än jag som kollade på melodifestivalen??Jag älskade verkligen Eric Saade´s låt Manboy, lyssnar grymt mkt på den just nu =) hoppas verkligen att den vinner, tror nog att vi kan ha en chans i eurovision då :P… Hoppas hoppas =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0