buss 4 you

Äntligen hemma från en väldigt jobbig bussfärd, den gick jätte bra och fort gick det, men när jag gick på bussen var de inte alls mkt folk, men sen när jag hade satt mig skönt, och jag är lite längre, så jag satte mig snett så jag kunde ha mina fötter på sätet, och har min mp3 på och tänkte börja läsa en bok, och så står det en man och undrar om han kan sätta sig, de fanns många andra lediga platser och självklart ska han sitta just bredvid mig :S, sen var han lite biffigare så han tryckte typ in mig, och när jag satt och läste tidningen så lutade jag mig mot fönstret lite, men sen när jag skulle sträcka på ryggen, var jag tvungen att knuffa till honom så han inte satt på mig. Dålig stil, och självklart skulle han av där jag skulle av :S men jag satt där med min bok och mp3 i min egen lilla värld,


de är sjukt jobbigt för alla oss som är lite länge att sitta inträngde i en buss ett antal timmar, vissa bussar är har bra med plats för benen men inte dom flesta :S tror jag ska ta o unna mig buss 4 you någon ggn jag åker hem, de är många som pratar om att de är hur bekväma som helst =) lite dyrare kanske men de kanske är billigare än att operera benen.

 

När jag kom hem fick jag en stor kram av lilla August som ska vara här tills måndag =) härligt :P ikväll blir det dipp med grönsaker och kanske lite chips :P med melodifestivalen =) och i morgon är de  Alla hjärtans dag  undra vad man ska hitta på då ;) funderar på att baka något gott elr om jag ska unna mig lite vofflor :P hhihih

 

Nu blir det köttfärslimpa med sås och grönsaker :P yammie =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0