100220

Ojoj va de snöar..

Vi som egentligen skulle till linköping o shoppa lite ;/ men de går inte nu när de är så mkt snö ute o de snöar, lite läskigt att köra då..  Så jag får ta o shoppa lite i Göteborg när jag kommer ner sen.. Dels så sparar jag pengar också ;)




Idag blir de att städa rummet, har haft kvar min adventsgran, jag glömde ta ner den innan jag åkte efter jul, så den ska nog läggas upp på vinden :P

Ska även ta o baka bullar ;) för på fredag nästa vecka har jag fikat, så då ska jag bjuda på mina berömda bullar ;) hoppas bara att jag får plats med dom ;P tss

 

Melodifestivalen i kväll då ;) undra om de är några bra låtar ikväll :)  Dom artisterna som ska vara med är:

De är ju inte många som jag känner igen, de är ju Alcazar, Darin och Elin Lanto, men inga mer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0