Så mycket nytt

Halloj :) Hur har i det??

Igår var jag i Jönköping och shoppade med Linnéa och Tûlin :) riktigt trevlig dag :) åkte vid halv 1 och kom tillbaka till 8, så en heldag :) åt lunch på Jensens Buffé house. Oo guu va gott de var :) tog en flankbiff med bearnaisesås:) synd bara att man fick såå mycket potatis, skulle hällre ha taigt en köttbit till elr grönsaker och sen lyxade vi till det med en banansplit till efterätt :) sen var de bara att shoppa loss, och bränna alla kalorier ;) hehe^^^ när vi var nästan var klara så tog vi en lite paus och drack kaffe, el ja jag tog en chilatte på Espresso House, och där stod en kille i kassan som brukar vara i Göteborg på centralen, var lite kul att han kände igen varandra :) De jag shoppade var ett par skor, som jag har kollat på as länge verkligen, och så fanns dom på rea :) de gillar vi.. sen julklappar till mina syskon, å lite annat smått o gott :) 










Kommentarer
Pappa

Så du är stamkund på Expresso House. Men det borde jag väl ha färstått. Há en skön fortsatt helg! Kram på dig!

2010-12-11 @ 18:20:23
Anonym

Så du är stamkund på Expresso House. Men det borde jag väl ha förstått. Há en skön fortsatt helg! Kram på dig!

2010-12-11 @ 18:21:11
Carin

SV: klart jag är stammis på Espresso House :) kram kram ses snart

2010-12-12 @ 13:53:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0