My secret is out

Nu tänkte jag ta o släppa hemligheten som jag har hållit inne med ett tag nu, vet inte om ni vill veta elr hur ni vill, men jag vill ialf skryta lite ialf :)

Då är de så här va..

Den utbildningen jag går nu, (Textilakademin för er som inte vet) vi kommer att ha praktik i februari, och jag har verkligen tänkt så sjukt mkt på det. När jag fick reda på att jag kom in så började jag tänka och kolla runt vart jag kunde tänka mig att ha praktiken, kollade i Sverige och även utomlands.

När jag började skolan och fick reda på datum, så skickade jag ansökningar till dom 4 ställena jag hittade :) Fick svar med nej ganska snabbt, att de inte tar emot, elr för några veckor. Så jag kollade vidare, men hade ännu inte fått svar ifrån alla.

Så efter en vecka av ingenting så kollade jag mailen och fick ett svar, där de stod, att du är varmt välkommen att ha din praktik hos mig. Jag blev självklart jätte glad och skuttade runt :) och berättade för lärarna, sen tänkte jag inte mer på och svarade, hon svarade snabbt tillbaka och berättade att hon ville gärna ha med mig upp till Fashion week i sthlm då blev jag ännu gladare, och började verkligen tänkta på att jag ska praktisera hos en känd Designer och ska få följa med henne upp till Fashion week i sthlm i februari, HELT OTROLIGT!!!!!!


Så i går bokade jag resan upp till sthlm.. :) och väntar på boende.  Men ni kanske vill veta vem jag ska vara hos??!!!... trumvirvel  ;)    

JOSEFIN STRID!!!!!!!!!  Woohoo

Denna klänning är så grymt snygg :)

Vill ni läsa mer om henne här hittar ni Josefin


Jag tror inte att ni förstår hur glad jag är att få den här chansen, de är det här som jag vill jobba med, så nu får jag äntligen prova på hur de är :) Helt jävla fantastiskt



Kommentarer
Kerstin

WOW! GRATTIS Carin! Vad roligt!

Kram från Kerstin

2010-12-29 @ 19:49:16
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0