Miss you

God morgon God morgon :) Sovit gott?? De har jag gjort ialf :)
Tisdag då är de vävning på schemat, och att vi har två teorilektioner, textilkunskap och mönsterkonstruktion. Kan ta kort på väven så ni får se vad jag pratar om för ni som inte förstår.


♥♥♥ De är den 7 december idag, och de är ett år sen min älskade Disa (hund) gick bort,
att tiden kan gå så fort, kom ihåg förra året så satt jag i sysalen, och mamma ringde och berättade,
jag gick gråtandes till mitt rummet, sen fick min dåvarande pojkvän trösta mig hela dan. 
För shit va jag grät. De kommer tårar nu med bara av att tänka tillbaka.
Och när man är hemma, kan man fortfarande kolla bort mot din plats där du låg.
Rest in Peace Honey Saknar dig ♥♥♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0