Maraton

Hallå hallå :) de är redan torsdag, veckorna går så himla fort nu, de är bara en vecka kvar i skolan, sen är de JULLOV så himla kul :) har haft stilhistoria idag, gick igenom från 1600-1900 intressant, kollade även på en film. Imorgon ska jag klippa ner min väv, för den blev klar i onsdags, härligt :) efter de åker jag, tulin och linnea till Jönköping och shoppar lite :) kanske hittar lite fler julklappar, annars bara gå och kolla :) Resten av helgen kommer nog gå åt till att packa ner rummet, och storstäda inför lovet,

Hittade ett klipp som jag bara måste visa, men ett tips, hämta papper om du är känslig.. mamma :)

Sonen frågar sin pappa: ”Vill du springa Maraton med mig?” Pappan savar ”Ja”. En tid senare frågar sonen sin pappa om han vill springa ännu ett Maraton med sin son och får samma svar. Sonen frågar sedan: ”Vill du göra ett Ironman (3,8 km simning, 18 mil cykling och 4,2 mil löpning) tillsammans med mig?”
För att se svaret, kolla in klippet nedan..

 


Kommentarer
lina

allt bra?:)

2010-12-10 @ 19:27:49
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0