JULLOV!!!

Hallå alliphoppa :)

Nu ni.. Nu är de äntligen Jullov :) ska snart åka hem, väntar bara på skjussen.. sen är de bara att tare lugnt och bara slappa till den 9 januari :) men så långt får vi inte tänka på redan nu, kommer hända mkt innan dess :)

Hela rummet är nerpackat och allt står på sängen, helt otroligt va man kan samla på sig, och bara på ett halv år :) men då har jag också varit hemma o hämtat lite saker på vissa helger, och sytt lite med.. och nu är de ju väldigt mkt julklappar som tar plats också :) hoppas jag hinner göra mig av med lite grejor innan ja slutar..

Hade en jätte mysig avslutning idag, och en trevlig julmiddag igår. De kommer bilder senare, för självklart så har jag ju packat ner den sladden :S men nu ska jag inte sitta här o slappa, det är dags att fortsätta städa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0