Home again

Cha cha :) då var man hemma och igång igen :) efter en mycket trevlig vistelse i götet hos syrran :)
Först när vi kom ner dit på juldagen, åt vi lite mat och sen öppnade vi paket :) jag fick då lite saker som är perfekt till min blivande lägenhet, en tavelskylt som stod DREAM och SWEET på.



Sen har vi varit i stan och shoppat lite, men shit de var verkligen smockat med folk, de gick knappt att kolla på kläderna i butikerna, för hälften av allt låg på golvet, och kö till provrummen och kö till kassan, så jag bestämde mig för att inte gå in i någon butik, gick däremot in på Åhléns, som verkligen var lugnt, köpte lite smink där.
Dagen efter de åkte vi till Frölunda torg, och gick i de köpcentrumet som fanns där ist, och där var de verkligen lugnare, men vi åkte dit till 10 då de öppnade, riktigt skönt. Så då hittade jag lite, en stickad tröja jag verkligen har velat ha, + att den var på rea ;) mkt bra, sen lite annat smått o gott :)
Vi var även på Bio och såg Harry Potter och dödsrelikerna, riktigt bra, längtar redan tills den andra och sista delen kommer..
Nu blir de bara att tare lugnt hela dagen, ska packa upp lite och tvätta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0