filmtime

Hallå :) pigga o glada??

Redan halv 6, och de är inte mkt man har gjort idag :) var iväg på willy´s för att handla lite mat, sen har jag suttit hela dagen med att slå in paket :) och julmusiken har stått på högsta volym :) julkänsla…. Ja!!!


Vaknade vid 1 idag och de var så himla skönt att känna att klockan var mkt :) trodde kl var runt 7 när jag vaknade, men sen när jag sneglade var den ett.. mm mkt härligt :) gårdagen var riktigt trevlig och rolig :) bilder kommer nog att komma i morgon, har inte tid just nu, men åh va mkt vi skrattade :) tack alla som var med :) Textilare we are best :) (vi som var med ialf) hehe^^


Nepp, nu ska jag ta o göra i ordning mig lite för att gå ner till de andra och sen gå till hemmakväll sen film hela kvällen lång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0