En rosa..?? ;)

God morgon :) ojoj vilken dag de var igår :) jätte trevlig och snabbt gick de. Åt mk julmat, så behöver inte äta på ett par dar ;) hehe, och många paket :) den bästa måste jag nog säga att de var en Rosa skruvdragare :) passar perfekt till mig :) hihi
 


Nu känns de som man är uppe med tuppen, även fast kl är 9, men jag har inte sovit bra inatt, säkert av allt sött man åt igår, så de kommer bli mkt träning framöver :)

De packas just nu i huset här, för vi ska nämligen ner till Syrran i göteborg och fira lite jul med henne, och självklart gå på mellan dags rean :) även bio ska vi hinna med :)

Nu tar min blogg en liten semester över de dagarna jag är i götet, men är tillbaka pigg o gla på onsdag :) ♥ Love yha and see yha



Kommentarer
Kerstin

Då får ni ha det så bra i Göteborg!

Vilken otroligt supersnygg skruvdagare!

Hälsa hela familjen!

Kram från moster i Mjölby

2010-12-25 @ 09:54:15
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0