dan före dan före doppare dan

Hallå alla glada :) hoppas ni har de bra.. Nu är de inte lånt kvar, idag är de dan före dan före doppare dan :) wiii. Åh längtar lite ;) fast den dagen kommer säkert gå så himla fort, men tur att vi ska ner till Göteborg och fira en lilljul dagen efter :) och förhoppningsvis gå lite på stan o mellandagsrean :) hehe på tal om de, så har jag rensat bland mina kläder, och mkt blev jag av med och mer sparade jag ;) så jag ska bara ta kort på allt och lägga upp på tradera, och hoppas jag får mkt av de sålt :) annars får jag skänka de till bättre behövande :) ska även försöka baka lite julgodis idag :) och slå in de sista paketen.



Kommentarer
Kerstin

Hallå Carin! Vill bara önska dej GOD JUL. Ni får ha det så bra och mysigt därhemma hos er.

Kram från Kerstin

2010-12-21 @ 19:36:47
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0