3 dec

Hallå hallå mina goa läsare :) jag är inte världsbäst på att uppdatera har jag märkt, men har inte haft så mkt tid.. har gått mycket tid till skolan, och de projekt jag har börjat på :) men denna helg är första helgen jag stannar på asss länge, var kvar de tre första helgerna, sen fick jag nog och åkte hem varje helg. Men nu känns de mkt roligare att var kvar, så fick stanna nu, fast helgen kommer inte bli lugn :) har mycket på schemat, men ikväll ska vi bara ta de lugnt, ta någon glas vin elr cider, sen i morgon är de sysselsättning som gäller :)


Var nere på stan och självklart smiter man in på H&M finns så mkt snyggt :) + att jag hade lite kuponger där, så de blev lite billigare :)hehe^^..  Jag har nästan alltid kollat på långkjolen som finns inne på H&M och provat och hängt tillbaka, kollat och hängt tillbaka. Tycker de är as snyggt med långkjol, men tycker jag är för lång för att använda det, men idag var den på rea, och de fanns bara en kvar, i min storlek. Så de var ju as nice :)  så jag frågade Sanna & Viktor vad de tyckte, och de tyckte samma som jag, att de är grymt snyggt på långa tjejer att ha långkjol. Så jag köpte faktiskt den :) sen blev de även en liten julklapp :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0