Walk Hard

Hallå :)  Hoppas ni har de bra :)

jag har ganska trött och fick hicka nyligen, usch inget kul :S..

jobbat idag igen, och idag på morgon kl 9 fick vi reda på att vi var tvugna att flytta ut från de huset vi bor i nu för lärarna måste tydligen fixa här, och att vi måste flytta upp till bryggan (4 enkelrum delar på ett litet "vardagsrum" två toa och två dusch) innan onsdag morgon, så när jag slutade kl 4 så blev de till att packa :S 
en sak jag tycker är väldigt dålig är att de sa de så nära inpå så att vi inte hade mer tid att förbereda oss, visst flytten spelar ingentligen ingen roll, men de är just sättet de gjorde de på, och när man träffar ena läraren säger hon ingenting tills oss, utan bara sitta där och är tyst som ingenting har hänt, hon kan ialf fråga elr säga något.. 

Så ska fråga två st i morgon vad som igentligen gäller, vi har fått väldigt många olika saker, att vi skulle vara ute på onsdag en säger på fredag, så vet inte riktigt vad som gäller, men men en dag i taget :) hihi

Till något mer roliga
Igår såg jag och Zabrina på en sån bra film :) tyckte den var sååå bra och såå rolig :) så jag tipsar om den om ni har de tråkigt en kväll och känner för att skratta lite ;) "Walk Hard"  Heter filmen vi såg :)



Bra va?? :) ihih



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0