No more löfta ;(

Halloj :)Hoppas ni har de bra?

Igår morse åkte flytten för sista ggn från Löftadalens folkhögskola. Är nu hem i Östergötland en vecka, sen bär de av till Värnamo för ett år studie på textilakademin :)


I fredag åkte jag och Zabrina till Kungsbacka för att festa tsm sista kvällen vi köpte lite Champagne som vi firade med att dagarna på löfta var slut, och att vi kommer ses på toppen ;) ♥ vi var på något hemmafest först, men vi tröttnade efter ett tag och stack till Mingel :) ♥ kommer verkligen sakna Zabrina

I går vaknade jag ganska tidigt, lite huvudvärk men de gick över ganska snabbt så fort jag fick i mig lite frukost, sen var de bara att packa i de sista sakerna och ta en sista tur runt skolan och ta massvis med kort så jag har massor med minnen :) här är några av bilderna, jag satte mig ett tag på bänkarna och då kom tårarna fram, usch.. ;(



Så här är den fina utsikten :) den runda byggnaden är A-salen under bildsalen


Vollyboll träning elr tävling :)


Sen när päronen kom så packade vi in i bilen och gav oss ner till Frillesås för att bada lite :) och vill ni veta en sak :) jag tog mitt första dopp :) och förmodligen de sista, kallt vare, men stolt är jag :)



Gårdagens outfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0