Två timmar kvar.....

Hallå alla sötisar :)

Nu är de inte långt kvar tills jag flyttar.. ingen.. att de har gått så sjukt fort. Att flytta till Värnamo och plugga till modedesigner är helt klart de jag verkligen vill göra, och de kommer bli så spännande och roligt att komma till ett nytt ställe.. Eleverna på löfta började de i onsdags, på ett sätt känns de så konstigt att jag inte är där längre, att jag inte går i de korridorerna, elr bor i samma rum. En sak som är säker, jag kommer att komma tillbaka till löfta nästa sommar och jobba där :) så de känns skönt :)

Har packat i de sista sakerna nu och burit upp alla väskor o lådor, de känns som om de är föör mkt, men tror inte de :P hehe får se när jag kommer dit, hoppas de är någon som har mkt mer saker än mig :P hehe annars får jag la den ”titeln” här med ;) hehe


 
Två timmar kvar….



Kommentarer
ELLEN - eecederholm.se

thank you! :)

2010-08-22 @ 14:36:06
URL: http://eecederholm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0