Snygg & Kaxig...

Hallå ;)

Sytt klart toille´n i dag :) blev lite större än vad jag trodde, så fick så in lite, men bättre att sy in än att den skulle vara för liten :P hehe

Efter skolan i dag så gick jag o Emma ner till stan och kollade runt lite ;) har letat efter kollegieblock jätte länge, hittade jag jätte coola på Gallerix ;) så jag köpte 5 st för 50:- ;) tre rosa och två svarta ;) de bästa var att de står snygg på de rosa och kaxig på de svarta ;) lite fränt för jag är ju båda ;) hihih ;P
 



Kommentarer
Emelie

svar: Hihi tack :D jag är rikigt nöjd faktiskt! Skit mysigt blev det!



ps, balla block :D



KRAM PÅ DIG!

2010-08-31 @ 23:44:30
URL: http://empaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0