REA

God morron God morron :)

Jobbar dag idag :P igår var jag ledig och imorgon åker jag hem över två dagar :) yhheeejj.. men åker mest hem för att gå på skänninge marknad, går varje år, så ville inte vara ifrån det i år ;) hiih^^

Igår träffade jag Annie, gick lite på stan och shoppade :P hittade en jätte fin jeansväst/skjorta först kostade den 399, sen gick jag runt och tittade lite och när jag skulle prova en annan topp så hängde det en på rean för de var ett provplagg, så då kostade den 149, den satt perfekt :) men de fanns en liten fläck på ryggen, så hon drog ner till 99, mkt bra köp tycker jag :) från 399 till 99 ;) hehe^^

Dags att gå till jobbet puss o kram

     klicka på HÄR så kommer du till affären


en till rolig sak :) jag hade namnsdag i går :) GRATTIS till mig ;) ♥
och alla andra som heter Carin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0